Zeynep49 ebe eğitiminde öğrendiğim kadarıyla ikisini aynı anda emzirmek arttırıyormuş. Benim önerim ise hiçbir zaman bu kaygıyı gütmeyin beyninize daima pozitif mesaj gönderin ben bebeklerimi doyurabilirim diye düşünün. Çok şükür bu şekilde 5,5 aydık bebeğimi sadece emziriyorum hiç özel bir şey yapmadım alışverişte biberon bile almadım doğum öncesi başkalarının dediklerine kulağınızı tıkayın çünkü size baskı yapacaklar aç aç diye sütünüze güvenin.