Mertcanbusekarakaya Kızlar 22 günlük ikizlerim var sütüm yok o yüzden sadece mama içiyorlar ama kabızlık problemi var sizce bu kabızlığa ne iyi gelir? Birde kızımda gaz problemi var oğlumda yok. Gaz problemine ne iyi gelir?
Sevgitkn Mertcanbusekarakaya öncelikle ılık duş iyi gelir ardından güzel bir karın masajı. Ve tabiki her mama dan sonra mutlaka ve mutlaka gaz çıkarılması. Bunlar tabiki anlık geçiren şeyler düzenli gittiğin bir doktorun varsa bir gaz ilacı önerebilir sana. Yoksa eğer METSİL VE ZİNCO diye adlandırılan gaz damlaları var onlardan alıp kullan mutlaka. Geçmiş olsun canım
Ugggg Mertcanbusekarakaya geçmiş olsun kaç günde bir yapıyorlar bide mesela üç gün yapmadı dördüncü gun kendiligindenmi yapıyor yoksa fitillemi
[silindi] Mertcanbusekarakaya hipp combiotic mamayı deneyin kabızlığa birebir geliyor ayrıca mamayı birazcık sulu verin ve mutlaka bacak bisiklet hareketlerini deneyin... gaz için bizi biogia gaz damlası kurtarmıştı denemenizde fayda var Sağlıkla büyütün
Mertcanbusekarakaya Ugggg her gün yapıyorlar ama anne sütü geliyordu ilk günler o zaman günde 3-4 defa yaparlardı kakalarını ama mana kullanmaya başladığımdan beri günde 2 sefere düştü.
Ugggg Mertcanbusekarakaya Anladım gene iyi iki gün mamayı bı tik sulu yaparsan mesela 30 ml bir ölçek 40 ml bir ölçek koysam biraz iyi gelebilir sabah aç karnına bı çay kaşığı zeytinyağı gene bı çay kaşığı rezene verebilirsin ben verdim o dönemde ama benimki baya bı kabız oldu haftada bir oda fitille yapıyordu en son 11 gün ypmadi bağırsak düzenleyici ye başladık öyle normale dondu
[silindi] Mertcanbusekarakaya 900 g rı internette 135 tl ye bulabilirsiniz bebekmamadünyası.com u tavsiye ederim