Umaybebek Gizemisss çok normal sizi istiyor ilk üç ay bol bol kucak isteyecektir. İş yapamıyorum vs derseniz kanguru ya da sling çok işinize yarayacaktır.
MyEternalLoveNoyann Gizemisss canım daha çok küçükken 42gunluguz benimkide öyle en fazla 5dk duruyor kendi kendine devamlı ya kucak istiyor yada ayakta sallanmak senin kokunu istiyor o yüzden dursun boşver kendini güvende hissediyor senin kucağında
Cascas19 Gizemisss kucağınıza alın. İçinizden çıktı o. Dış dünyaya adapte olması için gerekli olan tek şey sizin kokunuz kalp atışlarınız sesiniz…
Makaron_88 Gizemisss canım 16 günlük daha farkındasın değilmi bebek daha anne karnından çıktığının bile farkında değil sonuçta tek bildiği sen ve kokun sesin kucağında durmak istemesi çoook normall lütfen hiç kucağından bırakma
Araseymen Gizemisss boyle zamanlarda kanguru yada sling cok iyi oluyor.ben 8 ay evde disarda kanguruyla gezdim öyle is yaptim yemek yedim.gecmeyecek sanıyorsun ama geçiyor her süreç.
Gizemisss Araseymen peki canım kucağa alışmış olmuyorlarmı öyle. Şimdi düşündümde tuvalete falan giderken hep cıkarılcakmı. Bide yenidoğan için sling daha mı iyi. Sen hangisini kullandın
Evrim1906 Gizemisss bilimde bebekler doğduktan sonra ilk 3 ay 4.tremestır olarak geçiyor anne karnına özlem duyuyorlar sarılıp sarmalanmaya ihtiyaç duyuyorlar sping yapabilirsiniz yada kundak yapın deneyin Bi
Araseymen Gizemisss kucağa alışmış olur illaki ama aliskanliklar 3.aydan itibaren başlıyormuş genelde.zaten durmayinca mecbyr kaliyor insan kucağa almakta.sling cok ugrastiriyor tek basima zorlandim yaparken ama kanguru daha iyi yenidogan aparatlisini al.
MyEternalLoveNoyann Gizemisss yapamıyorum😂 su saat olmuş daha yemek yapmadım eşim gelecek o bebeğe bakcak ben yemek yapcam