Merhabalar ben de sezaryen olduğunda başlarda sutum azdı mama veriyordum. İki maksimum üç saat aralikla vermek gerekiyordu ben 20 CC hazirliyordum hastanede 30 CC veriyorduk yani sutunuzun doyurma durumuna göre onu siz belirleyin. Başlarda insan anlayamıyor ama şöyle yapin emzirmeyi önce yapın mama vermeyi sonrasında. 30 CC hazırlayın o kendi tokluk durumuna göre içecek. 20 CC içiyorsa ya da 10 cc ne kadar içiyorsa sonrasında o kadar yaparsınız. Zamanla tamamen anne sütüne dönecek inşallah pozitif düşünün bol su için sevgiler 🌸🌸