Lagertha Merveligibi bebeğim ilk iki ay avent emziği kullandı. Sonra iki ay tutmadı. 4 aylıkken bibs aldım şuan 1 yaşın da hala bibs ile devam ediyoruz.
zeynpdemiiir Merveligibi evett benim bebem avent aldım chicco aldım hamileyken ikisinide tutmadı öğürdü wee denedim onuda almadı en son bibs aldım tuttu 😍😅
Burcc Grupyildizi benim bebeğim de 2 yıldır bibs emziği ağzından düşürmüyor fakat bizde de diş yapısında bozukluk var. Yuvarlak uç sorunu sanırım😔
Metebeyler Merveligibi benim bebeğim ne avent tuttu ne bibs. İlk olarak bibs denemistim çokta hevesle almıştım biliyorsunuz renk sıkalası çok geniş sonra avent aldım 6 aylık hala ikisinide almiyo bıraktım artık 😏