Merhaba. Oğlum 10 aylık olmak üzere. Dün gece ilk kez hero babynin kavanoz mamasından yedirdim heves ettim ne bileyim. Daha önce kendi yapmadığım hiçbir şeyi yedirmemiştim. Gece uykusundan 1 saat kadar önce yedirdim. Yatarken de emdi bi güzel. Normalde 3 4 saat sonra uyanan bebeğim 6 saat sonra bile uyanmadı endişe edip emzirdim. Kaldırmasam kalkmayacaktı yani. O kadar tok tutar mı bu ya? Peki sizler yediriyor musunuz arada böyle şeyler