mercanmeb Diyelim ki hazırladığımız mama fazla geldi diğeri çöpe mi dökülmeli? Diğer kalan 2 saat sonra (sıcak tutulduğu sürece) tüketilemez mi??
NefesMaviDeniz mercanmeb Ben bunu doktorumuza sormuştum. Yapılan mama 20 dk sonra dökülmeli demişti. Zaten 20 dk sonra açıp koklarsanız o kadar ağır bir kokusu oluyor ki vermek istemezsiniz.
Mbal mercanmeb maalesef bir saat içinde tüketilmeli. Kokuyor ve besin değerini kaybediyor. Üstelik bakteri ürüyor içinde.
Medusafer mercanmeb hazırlanan mama max 1 saat içinde tüketilmeli ama ben yarım saat sonra mutlaka döküyorum
Begonvil1 Şahsen fazla gelen mamayı hemen dolaba koyuyorum ve olabilen en kısa sürede ısıtıp veriyorum (24 saati bulmadan) bilmiyorum hata mı ediyorum
Mbal Begonvil1 eğer bebek içtiyse 1 saat içinde tüketilmeli. İçinde bakteriler ürüyor ağzından geçen. Çok yanlış bir uygulama maalesef. :(
Mom544154 Begonvil1 aman Allahım 24 saat bekletirmi cnm hiç mi araştırmadın? Yarım saat içinde tüketilmeli sonrası bakteri üretiyor. Bağırsak enfeksiyonu yaparsın
Nurtalib NefesMaviDeniz ayy evet kokusu cok kötü gercekten mamanin tadina bile bakmadim nasil bisey diye Allah bütün annelere bol süt versin insalalh 😊
NefesMaviDeniz Begonvil1 Maalesef ki hata mamayı koklarsanız zaten vermemeniz gerektiğini anlarsanız. Yaptınız ve içmedi bebeğiniz max yarım saat içerinde içerse içsin ama içmezse tekrar vermeyin.
tugbahy6 Begonvil1 ısıtıp bir de ya inanmıyorum hangi kafaya göre şaka mı bu hiç mi araştırmadınız sormadınız 24 saat diyor bir de yaaa
tugbahy6 Allah aşkına doğurmuşsunuz artık çocuk dünyaya getirmişsiniz bu kadar cahil olmayın ya okuma yazmanız araştırmanız yok mu
NefesMaviDeniz Nurtalib Baktım ben :) kötü değil hafif şekerimsi bir tadı var ama gerçekten durduğu zaman çok ağır kokuyor. Şükür ikizlerimiz 7 aylık oldu ve ek gıdaya başladılar. İnşallah yavaş yavaş mama dönemimiz biter☺️
Nurtalib NefesMaviDeniz bende ikizlerime 18 ay falan vermistim mamayi yani geceleri falan verdim sizin ikizlerin cinsiyeti ne
Bebegimicin1 mercanmeb bende arkadaşlarıma soröuştum artan mamyı 15 dk sonra tekrsr içirsem ne olur diye arkadaşlarımda zehirlersin çocugu yeniden yap demişlerdi bende hep 30 cc yapıyorum doyöadıysa tekrsr yspıp veriyorum
Nurtalib NefesMaviDeniz ikiside erkek canm masallah sizede ne kadar guzeĺ bi kız bi erkek şanslısınız bi taşla iki kus misali😊happymomda görüyordum nefesdeniz siz miydiniz
Begonvil1 Teşekkürler yorumlarınız için bilmiyordum sağdığım sütü de öyle yapıyordum öyle okumuştum bundan sonra vermem
Gunesgizem Begonvil1 sağdığınız sütü tekrar ısıtmayın 3 saat dışarıda 3 gün buzdolabında 3 ay dondurucu da ısınmış süt ve mamayı içirmeyin. Buzdolabı kapağına değil en arkalara koyunuz