Merhaba kızlar kızım 15 aylık oldu hala tek yürümüyor karşılıklı babasıyla aramızda gidip geliyor ama elini bırakınca hemen ayaklarıma yapışıyor yada oturuyor yere çok korkuyor ve cesaretsiz böyle olan bebekler var mı nasıl yenicemiz bu korkuyu bi doktora götürsem mi 😔