Benim oğlum Kendini bildi 7aylık başladı bşeyler döndürmeye kuzeninde sitres çarkı vardı elinden düşürmezdi hep çevirirdi (araba tekerleği fln çevirmez) bende aldım evede çarktan. Sonra baktım burda otizm belirtisi den biriymiş çevirmek. Ama çocuğa bakıyorum cin gibi adına bakıyor beni anlıyor göz teması ciddi derecede kuvvetli taklit yapıyor. Dedim Merve boşver çocuk kendine oyun yapıyor. Maşallah salı günü 2.yaşına girdi oğlum tek tek herşeyi söylüyor 1den 10a kadar sayabiliyor Türkçe ve İngilizce olarak. A dan Z ye kdr tüm alfabeyi öğrendi. Tüm hayvanların seslerini ve isimlerini söylüyor Türkçe ve İngilizce. 10 12 renk biliyor Türkçe ve İngilizce. Şekilleri öğrendi. Yani Bi anda evham yapmak iyi değil biraz çocuğu gözlemlemek gerek.