DuyguDamla benım kızımda aynı bır bucuk yasında süreklı tırnak yıyodu elını ayaklarını hep yara yaptı yapma etme dedık yok acı oje sürdük yok sonra kendı halıne bıraktım. Arastırdım ğzerıne düşmeyın kemdı vazgecer dıyodu aynende öle oldu kendı kendıne bıraktı smdı ıkı yasında daha yemıyor 1 2 ay yedı sonra bıraktı