zhrayca2001 6 aylikken ek gidaya gectigimiz gibi bardaktan su vermeye basladim, ayrani falan da evdeki bardaklara pipetle veriyordum. Disari icin suluk kazim diye Nuk un akitmayan bi sulugu var pioetli onu aldim. O sirakar stok yoktu cidd3n 1 ay faln takip ettim dusmuyor aksine yukseliyor 110 liraya almistim.
Dun gordum bi alisvers sitesinde 67 liraydi. Brnce kacirmayin . Baslarda biraz sorlsnabilir bebeginiz pipeti cekmekte ama cidden akitmiyor… evde koltugun uzerine faln birakiyorum goruncr kendi iciyor disarida eline veryrm kendi iciyor.
Cok kararsiz kalmistim ben de bir suru narkaya baktim pipetini kopartirsa faln diye cok para vermesem mi dedim… ama hic oyle kopma faln olmadi . Cok isirmadi belki de… 14 disimuz var bu arada yani dis cikarirken de suluk bizleydi.
Saglicakla icsin bebis.