ozlem_4734 Kızlar doğum yapalı 25 gün oldu karnım alt tarafı ve göğüslerimde kaşıntı oluştu karnım kaşımaktan kırmızı şiş baloncuklar oluştu doğum sonrası bu kaşıntı normal mı bu durumu hakkında bilgisi olan var mı