Yakamoz__00 16 aylık. Bi ara hastalandim, 2 3 gün yattım. Sallayamadim o sure içinde. Bizimki zorunlu oldu biraz. O donemde çok zorlandi uyurken. Ama mecbur geldi yanıma yattı uyudu. Ama artık gündüz uykularimiz 1e düştü. Asla zorlamiyorum. Kendi kendime dedim ki, madem uyuyabiliyor bu şekilde sallanmadan neden devam ettirmeyeyim dedim. Ilk besige girdigimiz gün 1 saat neredeyse söylendi, direndi. Ama basardik:)