kızlar bugun emzigini kaybetti . cok aradim bulamadim emziksiz uyutmayi denedim evi dolasarak kollarimda salladim uyudu.2bucuk saat simdi tekrar uykusu geldi yine ayni sekilde uyutum hemen alistimi dersiniz emziksiz uyumayA baya uzun yatiyor . emzigi biraktirmayi basaranlar lutfen sohbete buyrun