Akayaycan 9 aylık kızım ilk 2 ay hem anne sütü hem mama devam ettik sonra bıraktı mama içmeyi şimdi tekrar mama ya nasıl başlayabilirim çalışmam gerekiyor 😓
Limoncicegi11 Akayaycan bende bekleyeyim şurada benim kızımda mama içmiyor nasıl alıştırırım hiç bilmiyorum
Eyllece Akayaycan eger biberon almiyorsa bisey diyemem ama biberon aliyor mamayi sevmiyorsa önce bi süre sütun le yap karistr ver mamayi bi süre öyle ver derim . O da ise yaramazsa mamayi degistr