Arkadaşlar 4 bitti 5. Aya girdik acaip saşyası var eli sürekli ağzında ağız etrafını hep tükürük yaptığı için hep yara oldu benzeri durumu yaşayan ve bu kızarıklık için krem kullanan oldumu.. Ben senderm bebenthol kullanıyorum faydasını gören oldumu nasıl yaptınız..