Dişlerimde kaplama vardı kızlar onlar sallanıyor büyük ihitmal altındaki dişte artık etkisiz. Yani kısaca dişlerimde problem çok ama ben dişçi benim hayatımdaki en büyük korkulardan biridir. Aşırı korkuyorum güler yüzlü sabırlı ve gerçekten işini iyi yapan birini arıyorum lütfen memnun kaldığınız doktor varsa yazabilir misiniz yada yaşadığınız deneyimleri bu kaplama ile ilgili var ise🙏🙏