Uzun bir yazı olcak ama tecrübeli anneler neolur dönüş yapsın ilk başta otızım teşhisi konuldu sonra bir ay sonra gelişim gerili dendi ve hastanede tüm tetkikler yapıldı ✔️ salı günü çözger giricek gelişim gerili kayıt yazdı ama bu zamana kadar tüm herşeyi otızım tanısı ile başladı özel eğitim alan çocuklar varmı aranızda düzelen dil eğitimi alan ne gibi tetkikler basamı dönecez kafayı yemek üzereyim kızım 2 buçuk yaşında ve dede baba kelimesi var