Eda639 gerekli bence de kardeşim teyzemin düğününde yandı yanık o kadar kolay bi şey değil yemek borusu ağzı yüzü kolu yandığında sterilir bi şeyi ıslayıp yanan yere uygulancakmış soğuk su değil normal su o zaman deri az su topluyo hastaneye kadar kardeşimi öyle götürdüler. Tanıdık doktor vardı onla konuştuk yanık ünitesi nden hemen yer ayırtmıştı