Nurdan_yldz Merhaba, süt artırma konusunda humana, hipp, malt içeceği gibi bir çok ürün denedim ancak en çok memnun kaldığım dut kurusu yemek ve aktardan aldığımız naturpy milk tea. Ben çok memnun kaldım tavsiye ederim. Birde sütün yok diye kafanıza takmayın.
acemiannedrnm Arkadaşlar geçen irmik helvası yedim böyle bir şey olamaz😁 aşırı çoğalttı deneyin derim 😋
Melisokdem BerrinMercan bende sürekli galaktago kullanıyorum eczanede 43 lira kutusunda da yazıyor fiyat farkına dikkat edin arkadaşlar
BerrinMercan Melisokdem bence siz aldığınız ml dikkat edin bende aldım sürekli bendeki 100 ml sizin kullandığınız 50ml eczane fiyatlarını biliyorum.kullanıcısı fiyatını zaten bilir ben burada milleti dolandıracak değilim
Ftmasf-2019 Merhaba bende sezeryan ile doğum yaptım hiç sütüm yoktu şuan herkese öneriyorum BESTLAK damla war eczanelerde bulabilirsiniz