Ailemoglum Yemek yemiyorsa zorlamayın sıvı şekilde besin tükettirmeye çalısın
Ihlamur bal limon iyi geliyor boğazı yumuşatır
Birde bir karışım var ben her hastalığımı bununla atlatırım oğlumada uyguladım karışım için yarım soğan 2 diş sarımsak rendelenir içerisne 1 tatlı k. Tarçın yarım limon ve yarım çay bardağından daha az bal konulur karıştırılıp 2 saat bekletilir her sabah 1 tatlı k. Aç karna yemesi lazım antibiyotik niyetine geçen bir tariftir 👌🏻
Birde ateş öksürük durumunda bir miktar zeytinyağında 2 diş rendelenmis sarımsağı bekletirim en az 4 saat en fazla 10 saat içinde durmalı sonra sarımsak tanelerini alır gece yatarken ayak altlarına sürüp çorap giydiririm öksürük ates ne varsa alır atesi gece 38 i bulmaz sabit kalır
Gündüzleride göğsüne sırtına udi hindi yağı ve çörek otu yağı ile masaj yaparım
Biraz uzun oldu ama biz daha hiç ateş düşürücü bile kullanmadık hastalıklarını hep böyle atlattık çok şükür 🤲🏻 İnşallah evladınız şifa bulur💖