Bubu ben bebeğimin herşeyine kullandım... poposuna sürüyorum içiriyorum küçük kız kardeşimi bu yağ ile büyüttük çok düşerdi kafası gözü morarırdı bu yağdan sürerdik anında ne şişer nede morarırdı büyüdüğü zaman su ve balla karışıtıp verdik ne ateşi kaldı nede öksürüğü... ben kendimede kullanırım her derde deva bir yağdır deneyin bebeklerde daha kontrollü ve az miktarda elbette...