Hanımlar hemen hemen 2 hafta önce doktorumuz bebeğime fizyolojik reflü tanısı koydu ve başlıkta ki mamayı kullanmaya başladık. Kızım 2 ay 19 günlük.Bu mamayı yemeden önce günde 1 kez kaka yapardı. Bu mamadan sonra 3 günde 1 kaka yapmaya başladı. Bildiğiniz kına yeşili renginde, koyu, hem kıvamlı hem yumuşak ve aşırı derecede kötü kokan bir kaka 😪 yapmaya başladı. Gaita testi yapıldı tertemiz çıktı doktorumuzda kan olmadığı sürece Bi problem yok bu kaka normal dedi. Bu arafa sadece mama ile besleniyor kızım. Bu mamayı kullanan ve bebeğinde aynı şeyler yaşayan düzelen oldu mu hep böyle mi olacak ya 😪😪