Yeni doğum yaptım kızım 9 günlük ve yaklaşık bir aydır memleketime geldim eşimde 2,5 haftadır burada ve gerçekten çok doldum artık her gün ağlıyorum kendimi iyi hissetmiyorum ailem eşime karşı değişti eşim aileme karşı değişti bi tuhaflaştık yani annem Allah var elinden geldiğince bakıyor bana ikiz kız kardeşlerim olmasına rağmen daha 3.5 yaşında onlarda eşimle bugün tartıştık bana sıradan bir şey olmuşçasına davranıyor resmen sanki hevesini aldı çocuğu oldu ilk gün o heyecanı sevinci yaşadı ve bitti onun için lohusa dönemindeyim bak benimle iyi geçin dedim en başından ona bugün gerizekalı falan dedi sırf sigara bitti mi diye sorduğumda bilmiyorum falan diye cevap verdiğim için o da öyle diyince yarın defol git görmek istemiyorum seni dedim şimdi eve döndüğümde bana daha kötü olacak orda kimsem de yok iki üç komşu dışında el nereye kadar destek olur ki eş olmadıktan sonra annem de iyice gıcık kapmaya başladı eşimden hal ve hareketleri çok normal değil çünkü nerde nasıl davranacağını tam olarak kavrayamamış bir insan ve ben çok pişmanım zamanında bunları görmeyip bu kadar kapıldığım için uzun oldu biraz kusura bakmayın rahatlatmak istiyorum kendimi azda olsa