0708 Lazer epilasyon olacam fakat acıyacak diye çok korkuyorum anestezi kremde sürdüm uyuşma hissetmedim .birde bebeğim 5 aylık lazerden sonra bebeğimi emzire bilirmiyim acil yazın lütfen
yigitalpannesi 0708 ben emzirdim bi sıkıntı olmadı kremle de uğraşmadım çok aşırı bir acısı yok ağda da ki gibi bir acısı var yani korkulacak bişey degıl bence bıde sütle bir alakası yokmuş ben sadece koltuk altıma yaptırmadım memeye yakın diye okadar
Kubraybars 0708 5 aydan sonra sıkıntı olmuyor diye biliyorum canım bende yaptırdım aynı 5 ayliktik hicbsy olmadi emzirmeyede devam ettim
Elifsmotherr 0708 Bende başlayacagm sadece özel bölge için anlaştım. Kol altı emzirdiğim için düşünmüyorum. Kızım 19 aylık
fatma_erva Elifsmotherr Emziren anneler lazer yaptiramamz mi sakıncalı bi durum mu ? Ben koltuk altına yaptırıyorum 😑 şimdi sizden öğrendim
fatma_erva Elifsmotherr Emziren anneler lazer yaptiramamz mi sakıncalı bi durum mu ? Ben koltuk altına yaptırıyorum 😑 şimdi sizden öğrendim
Elifsmotherr fatma_erva Benim gittiğim merkez önermiyor. Bende çok araştırdım. Öneren de var önermeyende.
Burculiceee 0708 buz lazer fazla yakmıyor diye biliyorum ama ben alexsandra ya girmiştim yakıyor evet ben dayqnabilşyorum yakmasına krem sürebilirsiniz evet