Masalinaaa Güzel annelerim emziren annelerim nasıl besleniyorsunuz bebege gaz yapmayan iyi gelen neler yiyip içiyorsunuz bir yazın bakalım
Sevgi-Aslan Masalinaaa Çok fazla hamur işi yememeye dikkat ediyorum bol su sebze protein ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum meyve yemeyi pek sevmiyorum tek sıkıntı o
Yasemin58 Masalinaaa artık 19 aylik olunca tam tersi diyete girdim sut bitsede emzirmesem diye düşünüyodum 😀
gzdcgn Masalinaaa bebem 67 günlük.açıkçası aman aman dikkat ettiğim söylenemez.sadece tavuksuyu çorbası ve kuruyemiş çok tüketiyorum.bakliyat hiç yemiyorum.yani kasmaya gerek yok bebekli evde herşeyi düzenli yapamıyorsunuz🙃söyleyeceklerim bu kadar
asiltonunmommysi Masalinaaa kuru nohut barbunya ve gazlı içecekler dışında her şeyi yiyip içiyorum dikkat etmiyorum açıkçası başka. Her halükarda gaz oluyormuş zaten bari yiyim oda alışsın bende
LilyaBn Yasemin58 ne diyetler yaptım asla o süt kesilmiyor😂 emdiğü sürece kesilmrz bence🙈 benimkide 19 aylık şuan azaltarak kesmeye başladım umarımbaşarılı olurum🎉 darısı size☺️
tkolcak Yasemin58 Keske benim sütüm olsaydida emzirseydim. 6 ay zar zor emzirdim. Sonra mamaya başladık. Maşallah siizn sütünüz varmış. 19 aylikmis daha. Doktorlar 2 yaşa kadar emzirin diyolar. Kiloyu kafaya takmayın bence.
Pol34 İlk günler öyle zordu ki çorbayı bile ısıtmadan içiyordum, halen özellikle şunu yiyorum diyemem Allah en verdiyse 😅
Aslin Masalinaaa Her kahvaltıda yumurta kesinlikle rezene çayı bir bardak bir hurma bir kuru incir öğlen sebze yemeği varsa yoksa çorba bir tane meyve bir kimyon çayı akşamlarıda protein ağırlıklı besleniyorum.Eğer akşam dokunacak bir şey yediysem bir bardak daha kimyonlu çay içiyorum.
hayal24 Aslin rezenenin bebek için hiçbir faydası yok hatta yapılan çalışmalar zararlı olduğunu da kanıtlmış bu yüzden bazı ülkeler anne çaylarında rezene olanları toplatmış bilginiz olsun🌼
Yasemin58 LilyaBn nasıl azalttiniz geceleri düşünüyorum en cok😢ay kesilse yada tadı değiştiren birşey yok mu yaa😢
Snm_tkz LilyaBn bende 3 gündür akşam 7 den sonra hiç birşey yemiyorum korkuyorum sütüm kesilirmi diye annem yemen lazım sütün kesilir diyo emzirmek istiyorum zaten daha bebeğim 5 aylık süreklide emziriyorum
LilyaBn Yasemin58 Ben uzunca anlatacağım bir yazı hazırlıycam müsait anda sizi etiketlerim bakarsınız çok anne var bizim gibi🥰. Biz şuan gece ve öğlen uykusuna gecmedik gün içindeki emmeleri bitirdik tamamen. Yavaş yavaş onu incitmeden bitirmek istiyırum. Ama şöyle söyleyeyim gündüz ıvır zıvır emmelerini dahil bitirebildiysem öğlen ve geceyide halledebilirim diyorum çünkü kızım gün içinde sayısız emen bir bebekti. Yemek öncesi yemek ortası ve yemek sonu bile emen ve meme vermezsem ortalığı yıkan bir bebekti. Günde en az 50kez açıyırdum mememden tiksinir olmuştum😢
Wanderlust Masalinaaa saglikli ve her besinden yemeye calisiyorum doktorumun demesine gore ne yersen ye eger bebek gazli olucaksa gazli olur ben herseyi yedim baklagiller vs hic gaz olmadi bebegimde sizin de sutunuz icin her besinden almaniz gerek kendinizi kasmayin gereksiz hamur isi tatli vs yememeye calisin 🌸
Moonlightttt Wanderlust Sansliymissiniz. Eğer bebek gazlı ise gazlı oluyor yemeseniz de evet. Ama yediğiniz gün mahvoluyor kimyon vs asla geçirmiyor. O yüzden yiyeyim de zaten gazlı denemiyor
Denizzz88 Masalinaaa süt ve süt ürünleri tüketemiyorum alerjiden dolayı. Genelde sebze yiyorum ilk başlarda gaz yapan şeyler yemiyodum pek ama artık herşey yiyorum 6 aylık olucak artık gazını kendisi çıkarttığı için bakliyatta bol bol yemeye çalışıyorum
Yagizmomss Denizzz88 kay aydık süt alerjisi var bebeğinizin ve ne zaman biter dedi doktor bizde aynı durumdayız 3 aylığız diyet yapıyorum ama pulpiberin içinde dahi peynir altı suyunu duyduktan sonra pekte yapmıyorum gibime geliyor
Btlanestezist Denizzz88 benım bwbwgımde 5ay 6 günlük 20 gündür bende alerji için diyet yapıyorum siz nasıl bi yol izliyosunuz , benim gözümde çok büyüyo hersey ne zamana kadar sürcek cok umutsuzum
Semamehmet18 Denizzz88 köpüklü ve yeşil kaka yapmaya başlamıştı bebeğim gaz zannettik ama değilmiş doktora götürdüğümüzde öğrendik bizim sadece süt ve süt ürünlerineydi ama çoklu besin alerjisi birde bizim yani bunlarla birlikte dana eti yumurta tereyağı domates te yasak domatestede asit çok olduğu için. İnanın çok zor bir durum ne yiyeceğimi şaşırdım artık o kadar ince bi durumki düşünün kıymalı karnıbahar yaptım içinden kıymaları tel tek ayıklayıp yedim ama yeşile döndü kakası tekrar sırf kıymanın tadı yemeğe geçtiği için çok dikkat etmek gerek çok. Humananın kimyonlu rezene çayını bile bıraktım içinde süt şekeri olduğu için
Burcuscl Masalinaaa süt içmiyorum ben sadece bir de kuru fasulye nohut tüketmiyorum onun dışında da doktorum çay kahve ve çikolatayı çok kısıtlı tüket demişti hepsi kafein içerdiği için bebekte gaz ve uykusuzluk huzursuzluk yapar senin içtiğin bir fincan kahveyi direk o içiyor gibi düşün dedi o günden beri kahveyi ayda iki kez falan içiyorum çayı da sadece sabah bir bardak o da çok çok açık😅
Bebe1 Burcuscl valla ben gunde 3 kupa nescafe içiyorım bebegım çok guzel uyuyor abartmış bence sizin doktor 2 bucuk aylık hatta gece yatırıyorum sbah 6 8 bazen zor uyanıyor
bebishmom Masalinaaa karbonhidrat yemeyip protein ağırlıklı besleniyorum. Kahvaltıda her gün Yumurta yemeye özen gösteriyorum. Sütümün artması için ara öğünde yulaf, kuru meyveler, Hurma ve ceviz tüketiyorum. Haftada bir ciğer yemeye gayret ediyorum ki emziren anneler için haftada iki diyorlar. İlk 3 ay gaz olmasın diye her şeyimi kimyonla yedim. Kimyon elimde geziyordum. Şimdi o kadar değil sadece gaz yapacak bir şeyse sepeliyorum sadece. Çay, kahve de içmiyorum. Acı yemiyorum. Çok sevdiğim canım çiğ köfte burnumda tütüyor 😂😂
Alpitom Masalinaaa ilk 6 ay boyunca her gün 3 lt su, galactago damla, yulaf lapası, hurma, incir kuruyemiş, yemeklerin yanında yeşillik, Humana çay veya rezene çayı. İrmik helvası, bulgur pilavı, uğut tatlısı, boza ,tahin-pekmez yedim. Faydasını gördüm
Cennet24 Masalinaaa ben sabahlar pekmez tahin tüketiyorum sadece yeme içme normal ayreten sabah akşam rezene çayi içiyorum hem sütüm artsın hem gazına iyi gelsin diye onun dışında özel olarak bişey yapmıyorum