Deletedmom280 reflu yatagi kullanin ya da yatagina alttan rampa yapi bebis yastik kullanmaz ki, omurga sağlığı icin zararlı, cok mecbur kalirsaniz belinden yukarısını kaldiracak sekilde kullanin geçici olarak diyor uzmanlar o da iste uyuyacak bir pozisyon degil, ben beslenmeden sonra oyle yastik koyup alt degistiriyorum kusmasin ya da sut agzina gelmesin diye.
Benim kizim da 3 aylik, yastiktan degil ama sacindan dolayi terliyor ensesi... kessem hep kisa mi kalacak saci, kiyamiyorum bilemedim ben de. Allahtan yuzustu yatiyor da gece sorun olmuyor