Zynpgl Merhabalar. Kabin boy bebek arabası kullananınız varmı hangi marka kullanıyosunuz memnunmusunuz değilseniz neden değilsiniz yazarsanız çok sevinirim.
yareninannesi888 Zynpgl Chicco miniimo kullanıyoruz kabin tipi çok memnunum 5 6 kg birşey tek elle açılıp kapanıyor katlanınca omza takılıyor çanta gibi
bikerem Zynpgl 3 gun once ebebekten hamilton marka sldim,henuz kullanmadim,nasipse yarin ilk sürüş,cek hediyesi ile uyguna geldi
Umay_ Zynpgl ben de Chicco miinimo 2 kullanıyorum. Acayip memnunum. Bebeğim 10 kilo oldu (16 aylık) ona rağmen çok rahat ittirebiliyorum. Bebek bir elimde araba bir elimde merdiven çıkabiliyorum😄 Tek elle kapanıyor o da büyük kolaylık. Tam yatma özelliği de var. Seyahat sistemine dönüşebiliyor. Ufak bir aparat ile ana kucağı bağlanabiliyor. İlk 6 ay bu şekilde kullandık. Sonuç olarak tavsiye ederim😊
bikerem Zynpgl evet kullandim 3 kere kullandim,ama cok memnun kaldum,oylepratik oylehafif ki,sürüsü manevralari,boyunun vücudumuz ile orantisi cok cok güzel
Zynpgl bikerem benim boyum 176 kamburum çıkmaz inşallah 😁 kaça almıştınız şuan indirimde alıp almamak konusunda çok kararsız kaldım. Baston var ama çocukla onu taşıması bi yere gitmesi çok zor oluyo