Dimitrina_kovaceva Bence kızlar daha tazyikli yaptığı için oluyor. Bizimkinde de belden kaka kaçıyor devamlı. Oğlanlarda öyle önden ya da sırttan kaçırma hiç yaşamamıştım. Bir de emziriyorsanız daha sıvı oluyor kakası. Mama daha koyu kakaya sebep oluyor, daha az çiş yapıyor çünkü daha geç hazmediyor, anne sütünde işe dur… 😊 Daha sık değiştiriyorum bezini, işe güce, oğlanlara dalarsam, body dahil üst değişimi kaçınılmaz. ☺️