Bebeğimin bezi hep taşırıyor. Doğru bağladığıma eminim o konuda sıkıntı yok. Bez numarasında da sıkıntı yok çünkü bebeğim 5 kg hem 2 hem 3 denedim ikisi de taşırdı. Markada da sıkıntı yok çünkü 4-5 farklı marka denedim. Sürede de sıkıntı yok çünkü maksimum 3 saatte bir değiştiriyorum. Ve her defasında kaka olmasa bile beş kilo çiş yapmış gibi ıslak ve şiş. Artık kafayı yicem bana aşırı emici bir bez lazım. Şuana dek kullandığım markaları yazıyorum
sleepy natural
prima premium care
minies
bebe land
kanz