Balkizlarim gerçekten yüzsüzlük başka birşey değil aslında hiçbiri türküleri sevmiyor para yardımı çok alıyorlar diye burdalar. Ben Allah korusun başka ülkeye sığınmış olsam ve o devlet bana dört dörtlük baksa yardım etse ben o ülkenin milletine de devletine de mahçup olurum baş üstü yaparım o insanları. Geçen de bir suriyeli ile kasiyer tartışıyırdu markette. Kasiyer dedi ki ücretsiz veremem bizim devletimiz size yardımda bulunuyor zaten bak bende burda çalışkanım hadi çık burdan dedi. Kadın yüzsüz yüzsüz alaycı bir gülüşle salak mı bu devlet etmesin o zaman bizde çatır çatır oturduğumuz yerden yemeyelim sizden gelen paraları dedi. Hepimiz şok olduk bir müşteri dedi aslında sende haklısın hadi çık çileden çıkarma insanı dedi 🥺 aslında bu yüzü ve cürreti onlara biz verdik. En zor zamanlarında kimse kabul etmezken biz aldık ve yardım ettik artı ülkelerini tekrar yaptırdık ama burdan gelen bedava paraya alıştılar gitmiyorlar 😖 diyorum ya onlar değil ben kendi ülkemde mülteci gibiyim biz de yardım istesek kılı kırk yarar devlet buna yardım vereyim mi diye. Neyse ya olsun yinede iyiki başımızda bir devletimiz var onaşükür. 🤷♀️