Hatice_kamalak Hanımlar 5 ay önce doğum yaptım ve daha adet olmadım ama adet sancısı gibi sancılarım var bir kaç gündür olacak mıyım acaba sinirlerim bozulmaya başladı artık ☹️
Pupi kenankaan ayy bende hasta olmadim daha 10 ay olacak gercekten iniyomu karnindaki sislik benimde var cunku birde kilo veriyonmu
kitapkurdubebeninanasi Hatice_kamalak ben tam doğumdan 8 buçuk ay sonra adet oldum ama karnim bildiğin şişiyordu adet olduktan sonra şişlik gitti
AlpBeyinAnasi Hatice_kamalak 7 ay sonra oldum, şuan oğlum 9,5 aylık daha da olmadım. 1 seneye kadar düzensizlik normalmiş. Eğer adet sancısı hiss ediyorsan belki de bu ay olabilirsin, ama istersen test yap o ağrılar hamileyken de oluyor, korkutmak değil amacım ☺️
kenankaan Pupi olursun ya, ama emzirmek etkiliyor anladığım kadarıyla, benim süt izni azalıp çalışma saatim çoğalınca emzirme saatleri kaydı, o da hormonları etkiliyor haliyle, progesteron hormonu düşüyor ve adet olma ihtimalin yükseliyor
Badehandeyldz Hatice_kamalak bende 5 ay önce doğum yaptım daha adet olmadım hap içiyorum korunuyorum ondan mı bilmem fena şişim
k2021 Hatice_kamalak 8 aylık bebeğim yeni oldum inşallah sizde olursunuz bi rahatlama geliyor kiiii 😅😅