Kek yaptım ama kati olduğu için süt ekledim yani 1 bardaktan fazla koydum bisi olur mu
A05072020 yooo neden olsun bende bazen öyle yapıyorum
A05072020 ben keki hep yoğurtla yarım dene istersen
Cgdmltr93 tamamdır o zaman
Noname21 teşekkür ederim :)