Sfanr Varmı arkadaslr bebeğim 3 ay 11 günlük atarak haftası bitmesine rağmen ağlamayı bilmeneyen çocuk ağlıyor devamli kucak istyor mama ile besliyor mamayı sadce uyurken verebiliyorum istemiyorr
Mtbaby Sfanr 3 ay 7 günlük benimkide cok uslu bi bebekti bikac gündür durduramıyoruz surekli kucak istiyor gece 10 kere uyutuyorum kucagımda besige koyarken herseferinde geri kalkıyor umarım yakın zamanda gecer 😭
Sfanr ElaZeyAras neden böyle yapıyorlar ki ya valla ben emsirmiyorum sütüm azdı şimdi iyice kesildi zaten emerkende çok zorlanıyordu istemiyoru böyle bir bebek mamadanmi sıkıldı acaba sizde geçici meme reddi olabilir bazen bazı zamanlar bebekler red ediyormuş memeyi
Zaaf Biz de öyleydik 6,5 aylık oldu hala mama yedirmekte zorlanıyorum inanın ki. Bizim atak da tam o zamanlarda başlamıştı. Çoğu bebek düzeliyormuş bence endişe etmeyin inşallah bir an önce düzene girersiniz
Sfanr Mtbaby aynen ya benmde o civarda başladı 3 ay 5 günlük falan yatmak istemiyor kucginda durcak gezcek inslalah kısa sürede geçer yemezse zayıflar zaten zayıfladı gibi geliyor gözüme
selinuran Sfanr beeen 👋 3 ay 15 günlükken başladı uyuyan uslu bebeğim gitti yerine uyumayan sürekli kucakta olmak isteyen bebek geldi. 🥴 4 gündür feci geçiyor günler İnşAllah çok sürmeden düzelir 🤲🏻
Sfanr selinuran inşallah eğer 4. Ay atagiysa 1 ay sürüyor diyolar 😔 birde öyle değil ardından 4 ay atağını yasicaksak vay halimize vallahi maf oluyorum gunduzleride hiç bisersey yapamıyorum yarım saatte yapacağım yemek iki saate oluyor soğanı soy çocuk sakinlsetir doğramak için eleine al ağlasın öyle geçiyor😀😀😀
homosapiens Sfanr bilemem benim bebeğim 4. Ay atağı hiç yaşamadı aksine çok güzel geçmişti şuan 9 aylık gece uykuları felaket oldu. Bu yüzden atak felan boşverin bu bir süreç kendinizi hazırlayın yeter zorlu geçecek her türlü
Sfanr homosapiens ilk bebeğim tam diyorum artık anlıyorum sonra farklı bı huy farklı bir döngü napcagini bilemiyorum geçen öyle agldiki inanın hastnye goturcektim biyerinse biseymi var diye
Prensannesiiiiiiiiii 3 ay 8 günlük bir bebeğim var yanlzz değilsiniz kızlar.Biz de 1 aydır nerdeyse böyle .Memeyi emmek istemiyor sdece uyurken verebiliyorum uykuya geçiş sırasında sürekli kucak istiyor.
homosapiens Sfanr ay ay farklı şeyler çıkıyor dişleri çıkacak mesela iştahı kesilecek huysuzlanacak vs bu süreç öyle böyle geçecek Allah yardımcımız olsun
Sfanr ElaZeyAras farklı pozisyonda denedin mi yada ayakta gezerek falan dene birde istersen ben red yaşarken bı emzirme danışmana sormuştum öyle yapmamı söylemişti