Ya Allah aşkına gün boyu çok iyi, oyunları uykuları yemesi içmesi.. ama akşam uykusundan 5 buçuk 6 da uyandıktan gece uykusuna yatana kadar burnumuzdan geliyoor eve sığamıyoruz resmen ağlatıyor beni ya isyan ettiriyor eşimle beraber zaptedemiyoruz neden neden diye sorup duruyoruz. Her gün mü aynısı olur bu gece napıcaz ya deyip duruyoruz saat yaklaşınca. Küçükte değil gazı var desem doymuyor desem.. hasta olsa tüm gün de yapar bunu. Nesi var bu nasıl bişey. 8,5 aylık bu arada..