Merhabalar canım benim kızım 2600 le hastaneden çıktık düşük kiloda olduğu için mutlaka hergun olcuyorduk günlük 30 gr alıyordu bir ayda çok güzel toparladı çok şükür siz sanırım kendiniz ölçmek istiyorsunuz gayet güzel bir kiloda doğmuş hergun aynı gr bulunmuyor ama 23 günlük bebek için iyi bi rakam 1 aydan sonra bir taraması bıraktık sizde öyle yapın stres olmayın hergun acaba ne kadar aldı diye bu arada kızım 2 yaşında oldu bile 😊