Çok pis salgın var inanılmaz şekilde hızlı yayılıyor. Bi kaç gün oldu hala geçmedi öksürüğü, en son doktora gittik. Üst solunum enfeksiyonu yani gribsl enfeksiyon dedi. Faranjite çevirmesin dikkatli ol. İlaçlarla atlatabilir ancak. Kızım da balgamlı öksürüyor hatta o kadar öksürüyor ki kusuyor dayanamıyor. 😢 Allah şifa versin