Bende geçen gün post acmistim bu konuyla ilgili kimse dönüş yapmadı bizde mi anormallik diye memeden kalkmıyor sürekli emiyor sütüm var ama ucu ağzında tutuyor damaklariyla sıkıştırıyor aldığım an kıyamet kopuyor emmek değil derdi ve asla uyumuyor gece uykusu düzene girmişti yaklaşık 1 haftadır neredeyse hiç uyku yok ve sürekli ağlama halı ki normalde ağlamayan bir bebekti