Kızlar bebegim 15 aylık oldu, emziriyorum hala, ve 5 6 aydır korunmuyoruz, ilk gunden beri duzensiz reglm , 2 ay once 1 ay içinde 2 defa adet oldum , 2 ay sonra 9 ekimde tekrar oldum 5 gun surdu bitti , dün sabahtan aksama kdr adet sancısı cektim , ilk hafifti sonra agırlaştı acı , akıntıyla bi iki damla pembemsi geldi , bugunde ne agrı ne gelen var ne giden , bu ay deneyelim dedik Rabbim nasip ederse bebegime bi kardes , yerleşme kanaması olamaz heralde bu kdr agrı normalmi