BoyMomm 3 çocuğum var 6 yaş araları var. Bence ideal olanda 5 Den sonrası. Çocuk çocukluğunu yaşasın, yemeğini öz becerilerini kendi yapsın, ikinci kardeş fikrine alışsın ondan sonrası nasip. Ben doya doya büyüttüm. Her çocukta sıfırdan başlıyorsun zor oluyor ama değiyor