HavvaHalil95 benimkide 2 aylık 2 hafta önce 4 kiloydu üstelik 3.045 dogmustu doktoru biraz az almış dedi reflüsü vardı reflü ilacı başlandıperşembe kontrolü var bakalım inşallah normal sınırlarda almıştır, bence takma insanları doktorun ne diyosa o dur şahsen insanları takmıyorum persentil i normalse bebeğinin kilosuda normaldir