Allah izin verirse oglum martta dogacak. abisinden kalan evin içinde giymelik 0-3 aylik 15 tane takimi var. 5 tane de yeni tulum aldim onlarda 0-3. sonrasinda zaten yaz gelmiş oluyor. kisa kollu alirim artik. tulum biraz daha alayim mi 3 aya yeter mi ilk bebegimde fazla almamiştim kiyafet bide pandemi vardi. başka ne alayim bahara dogru dogacagi için müslin örtü falan da düsündüm bi kaç tane.