Sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal demişti doktorum ve kesinlikle zeytinyağı vermememiz gerektiğini söyledi bebeklerin bağırsakları yeni yeni düzene girmeye çalışıyor anne sütünden veya mama harici bisey vermeyin dedi. Yine en iyisini siz bilirsiniz karnı sert değilse endişelenme benim kizim da 3 günde 4 günde 1 anca yapıyor. Bol bol masaj yap sık sık emzir duş aldirirken sıcak suyla karnına masaj yap