Hanımlar öncelikle herkesin yavrusuna acil şifalar dilerim bu aralar herkesin bebeği gibi benimde bebeğim öksürüyor du hemde nasıl öksürük ciğeri çıkacak gibide burnu habire akıyordu. Hastaneye gitti antibiyotik verirdiler ateşi olamadığı için kullanmadım daha önce antibiyotik çok kullanmıştik . gönlüm el vermedi. daha önce sarımsak li zeytin yağı denedim tereyağlı. Pekmez denedim ama en iyisi bu oldu. Ceviz 10 tane ceviz kırdım içindeki cevizin arasındaki Perdeleri aldım bir avuç kadar kilorsuz suda 5 dk kaynattim. Tadı normal su gibi sonra 3 gün su yerine onu icirdim tabi ilk gün şiddette li öksürmeye devam etti ikinci gün inanılmaz derecede azaldı sadece geceleri öksürdür ara ara 3 günde bitti. Çok şükür.