Hdydmr Merhabalar 43 günlük bir bebeğim var sütüm az olduğu için mama ile besliyorum ama sürekli doymamış gibi uyanık kaldığı süre içerisinde hep aranıyor yemek istiyor yaptığım mamayı da yiyor bazen kusuyor uyanık olduğu süre içinde hiç sakin durmuyor bu normal birşey mi aynı şeyi yaşayan var mı
Mirac_21032019 Hdydmr normal cnm memeni ariyo memede uyumak istiyo su an onun kendini en guvenli hissettigi yer memen cunku.bazi bebeklerin emme refleksi cok fazla oluyo benim oglumda oyle hep ac gibi
Minikprenseees Hdydmr gazı var büyük ihtimalle mama kaç cc veriyorsunuz belki sütünüz yetiyor kaç dk emiyor bir göğsü en fazla 20 dk doymuyorsa gazını çıkarıp diğer memeye geçirin.
Sirvanaydinerr Hdydmr yani 4 ay bu aranma durumlarını yaşadım desem yeridir. Herkes bu çocuk aç diyip durdu ama benim bebeğimde emme isteği çok olan bi bebekti. Yani anliycağın bebeğin aç değil seni istiyo. Yorucu biliyorum Ama olsun onun o hallerini hiç bişeye değişmem🥰
Kturna Hdydmr benim kızım da öyleydi doymuyor diye mama verirdim onu da kusardınçok gelirdi ama hep ağlar emmek isterdi 5 aylık olduk biz 1 aydır daha rahatım zamanla geçiyor duşa dahi giremezdim ben bu yüzden emzik vermeyi dene benimki almadı en azından rahatlarsın biraz
Hdydmr Mirac_21032019 memede zaten çok durmuyor biraz emdikten sonra süt gelmediği için bırakıp ağlıyor mamayla takviye ediyorum onla da doymuyormus gibi hissediyorum çok verince de çok mu verdim acaba diye terettüt ediyorum içimi rahatlattız teşekkür ederim
Embish Hdydmr Bnm bebegim de 40 gunluk bizde ayni durumu yasiyoruz surekli memede durmak istiyo hep araniyo bazen mamada versem biraz zaman grcince bu durum duzelir die umut ediyorum
Kelebek_16 Hdydmr memede mama ile kalıcı çözüm var, denedim işe yarıyor, hemde mama içiyor meme emiyor, emzirme destek sistemi araştır, beslenme sondası al 5 numara, biberon kabı ile denebilirsin
Hdydmr Minikprenseees gaz sorunumuz hiç yok diyebilirim çok rahatça gazını cikarabiliyor çünkü ortalama 3 saatte bir emziriyorum bir memede en fazla 5 dakika duruyor arkasına da 60 ya da 90 mama veriyorum bitiyor hatta sanki doymamış gibi yine istiyor malesef sütüm gelmiyor defalarca sagip ölçtürdum ebemizde emdiği kadar emzireceksin yapacak birşey yok dedi ikinci bebeğim ilkinde de süt durumum aynıydı
Payidar Sirvanaydinerr bu durumu takip eden ağlamasıda var mıydı acaba? 22 günlük bebeğim uyanıkken sürekli ağlıyor aranıyor emziriyorum uyuyor yerine koyuyorm uyanıyor ağlıyor aranıyor birde aşırı gaz problemimiz var. Sütüm mü yetmiyor acaba 😔 mama mı alsam? Suan bile aynı durumdayım 😶
Sirvanaydinerr Payidar bence önce bi hastaneye götür kilo kontrol yaptır. Eğer ki doyuyorsa bil ki tek problemi gaz. Benim oğlumda bütün gazını memeden çıkartmak isterdi sanırım seninkiside öyle😒
ilkgozbebegim Hdydmr bizde 2 bcuuk ayligoz aynı durumdayız sallamak yeriine meme de uyuması daha kolay geliyor önce emziroyorum doymuyor tabi mama yiyor biraz yoruluyor sonra meme de uyuyor tok olduğu için süt az az gelse de sijirlenmiyo ama aç olunca kendini geri geri atmalar çığlıklar of çok fenalar
Kubuu 37 günlüğüz bizde şu 2 gündür aynı durumdayım sürekli memede durmak istiyor sürekli aranıyor ve orda uyuyor öyle yerine koyuyorum.. bazen tam yerine koyarken uyanıyor hemen emzik koyuyorum azına kanıyor 😅 emiyorsa sizi sıkıntı etmeyin emziği göğsünüze değdirip ağzına vermeye çalışın belki işe yarar.. benim doktorum doymadığını düşünme o 5 dakika da emse senin göğsünün %70ini zaten çekiyor demişti..
Sirvanaydinerr Payidar yok hayır gayet iyi maşallah🌸 Doymadığı için değil gazını çıkartmak için memede kalmak istiyodur
Payidar Sirvanaydinerr ama ben bugün tartılıp sonra bebişle tartıldım 2900 cıktı kafam cok karıstı 🤦🏻♀️ Evet gazla mücadele ederken hep emeyim istiyor 🥳