Kadernur bu konuda iki farklı görüş var. Bir düzen olsun derseniz en az 2 saatte bir. Ya da ten teması güvenli bağlanma vs. derseniz her istediğinde, mızmızlandığında yani. Ama ille de 2 saatte bir olacak diye çocuğunuzu çok huzursuz etmemenizi tavsiye ederim ben…