Nefes1490 Zaten ultrasonla karnınıza bakıyorlar yada kan idrar tahlili ister benzer şikayetlerle gittim hamilelikten beri geçmeyen akıntı ve kasık karın ağrısı 3 ay oldu doğum yapalı rahimde sıvı birikmiş enfeksiyondan kaynaklı olabilir dedi doktor antibiyotik tedavisi verdi bakalım