Nefes1490 neden çekiyorsun. Allah korusun hastaysanız ilerlerseniz tüpleriniz tıkanır, miyomlar oluşup rahmi zarar verebilir, doğum sonrası smear yaptırmadıysanız başka hastalıklarda olur. Bence kadınların en öncelikle yapmadı gereken kendini ve bedenini tanıyıp ona göre dikkat etmek. Hastalık bu ihmale gelmez. Gelmemeli de. İhmal etmeyin alın bebeğinizi gidin. Bu dedikleriniz normal değil