Merhaba anneler. Bebeğim 7 aylık olcak 1 hafta sonra ek gıdaya 5 bucuk aylıkken başladık ama ne başlama 1 kaşık anca açmıyor ağzını kitliyor resmen güldürüyorum yine yok. Sütümü sağım yaparak veriyodum ve artık kesildi 1 aydır mama kullaniyoruz kilo alımı 100 200 anca ve kilosu 6600 boyu 68 cm. Cok fazla hareketli bundan mi alamiyor kilo ek gidada basarisiz olduk. Napcam ben. Cevrem hep kiyas yapiyor yıldım artik anneliğim sorgulaniyor sunu yap bunu yapma şu boyle yapiyor. Tukendigimi hissediyorum cok yoruldum