Arkadaşlar oğlum tam 3 aylık olmadı, Perşembe günü sünnet ettirdik. Odaya geldiğinde iğnelerin etkisiyle uyudu hemen. 1 saat sonra çığlık çığlığa uyandı, sanırım ilk çiş… 1-2 saat sürdü ağlaması krize girdi resmen. Sonrası iyiydi, normal altını değiştirdim, jelatin gibi bişeyle sarmış doktor. Bize ertesi gün her alt değiştirmede yıkayın dedi. Gevşeyince o jelatini çekin alın dedi. Dün akşam 3 yıkamada gevşemişti ama yara olan kısımlarında yapışıklık vardı hala, biz biraz uğraşıp çıkardık, yine inanılmaz ağladı. Kremini sürdürmüyor. Zor şer biraz bişeler yaptım. Altını her açtığımda ağlıyor şimdi. Bu normal mi? Biraz pişman oldum bu kadar erken yaptırdığıma…